jump to navigation

Slut på veckan – igen 13 november 2008

Posted by annak in dagbok.
trackback

Man vaknar och det är måndag ….. sedan går man och lägger sig på fredagen.  SÅ fort går veckorna, eller hur!? 

 Imorgon är det fredag och jag ska jobba. Hmmmm.. undrar vad jag får operera då?  Jag gissar på några av våra 3-i-topp på fredagar: Axlar, Port-à-Cather eller Kejsarsnitt. 

 Om jag får önska så önskar jag nog kejsarsnitten. När allting går bra för barn och föräldrar så är den stunden då barnet tas fram en mycket speciell upplevelse som få människor får chansen att uppleva. Det är njutbart varje gång och man känner sig inte sällan stolt över det arbete vi utför.

 Imorgon kväll har vi dessutom personalfest!! Det måste man ha ibland och nu känns det att det var länge sedan! Alla tycks se fram emot det och på op-salarna talas det mycket om frisyrer och outfits må ni tro.

…. hhmm … hhmm……”take my body close to the dance floor, I feel strong”  …. hmm mm… tralla-la-la …

// Anna

Kommentarer»

1. Engelbert - 14 november 2008

Ååå vad roligt det blir att följa er blogg!!
Ha det så kul på festen ikväll!
Keep on partying!
Velvet is strong!


Kommentera

