jump to navigation

Chokladförgiftad operationssjuksköterska 04 januari 2009

Posted by annak in dagbok.
trackback

Hjäääälp …… jag måste sluta stoppa jul-choklad i munnen! Kan någon hjälpa mig att stoppa mig själv ….? Jag är en fara för mig själv!!

Har nu läst tre av mina julklapps-böcker, och visst är det märkligt att man inte kan läsa en bok utan att samtidigt stoppa choklad i munnen. Konstigt …. då jag ju faktiskt är en helt normal vuxen människa som förstår att trettiosju kilo choklad inte är nyttigt. Nog för att operations-rocken kan utvidgas till det nästan oändliga men …. hmmm.. kanske dock inte röntgenförklädet. Vore tragiskt att tvingas gå upp en storlek … WILL NOT!!

// Anna

Kommentarer»

1. mongounge - 10 januari 2009

Choklad Frossa ..
Samma här ! 😉


Kommentera

