jump to navigation

Studenter tackar för sig 13 januari 2009

Posted by annak in dagbok.
trackback

Vi har haft ett gäng duktiga sjuksköterskestudenter hos oss på C-op under     5 veckor. Så här säger de:

Ulf: Det är med sorg i hjärtat som jag idag gör sista dagen på min valbara praktik. Ni kommer dock inte att bli av med mig så lätt. Jag ska tillbaka, och det snart. Jag har haft det riktigt bra och lärt mig massor. Min handledare tillsammans med övrig personal har varit helat kanon och varje dag har varit spännande. Tack ska ni ha, alla på C-op.

Marie: Jag har trivts jättebra på C-op!! Hoppas vi ses i framtiden!!Kram!!

Natalia: Glädjen att ha varit och praktiserat här på C- op  blandas med sorgen att den fem veckors perioden är över. Jag längtar redan tillbaka. Personligen har jag lärt mig otroligt mycket, bl.a. hur mycket ansvar och kunskaper det krävs för att bli op. sköterska. Det går inte att beskriva i ord den känslo- och kunskapsmässiga upplevelsen jag har genomgått under de senaste fem veckor.  Det var enormt positivt!  Kram och stort tack till all personal här på C-op. Vi ses säkert om några år.

bloggbilder-001Inger med tre sjuksköterskestudenter Ulf, Patrik och Natalia

 

Kommentarer»

1. Anneli avd 17 - 14 januari 2009

Ja jag håller med om att tiden på C-op var toppen! Det bästa med hela utbildningen faktiskt. Saknar er och har fortfarande en längtan till op. Hoppas på att få kunna vara med på någon op snart igen. Toppenblogg!


Kommentera

