jump to navigation

Slutbedömning 18 februari 2009

Posted by guran69 in dagbok.
trackback

Häromdagen hade jag och Malin, min VUB-student, slutbedömning. Vi har verkligen haft roliga och lärorika veckor tillsammans! Det är härligt att vara med när en blivande kollega lär sig vårt yrke och utvecklas. Under bedömningssamtalet berättade kursläraren från KI att hon hade läst om vårt marknadsföringsprojekt och gratulerade oss till att ha satt Falun på kartan! I hennes närmaste planer ingick att besöka vår blogg! Vi hoppas på en kommentar eller två!

/Maria

Kommentarer»

1. MMS - 18 februari 2009

Menar du att det kom en kurslärare från KI till Falun för en bedömning? Jag läser en VUB på KI men gör praktik 10 mil från Sthlm, men ingen kurslärare som kommer för bedömning

guran69 - 18 februari 2009

Hej!
Nej, det menar jag inte. Vi hade ett samtal med hjälp av en högtalartelefon! Det fungerade alldeles utmärkt.
/Maria

2. MMS - 19 februari 2009

Smart! Det har de inte tänkt på på min vub!


Kommentera

