jump to navigation

Operationssjuksköterska i tid 28 mars 2009

Posted by annak in dagbok.
trackback

Hej,

Jag ska jobba ett tidigt arbetspass på söndag morgon. Vad upptäcker jag? Jo, någon har bestämt att det då är dags att ställa om klockan till sommartid!! Förstår ni hur tidigt man måste gå upp ….. gääääsp! klocka

Måste se till att jag får motsvarande arbetspass i höst, när vi återgår till vintertid. För balansens skull.

Vill här passa på att önska alla som skriver Högskoleprovet idag ett VARMT LYCKA TILL!!!

// Bye bye Anna

Kommentarer»

1. harry - 29 mars 2009

Japp!
det var tidigt här i Eskilstuna också!! Men jag kom iväg ändå trots att jag blev fundersam på vilket håll jag hade ställt klockan åt. Och inte nog med det så fick jag för mig att det var måndag morgon! Vilket förbryllade mig för jag är ledig på måndag. Lite små trött innan saken var uträdd i huvudet. & Jag kom i tid 🙂 Till skillnad till Jonas som jag fick ringa och väcka.
harry

2. annakempe - 29 mars 2009

Ja, ur led är tiden idag …. tur att vi ändå fixade det och kom till våra jobb. Bra för den där Jonas att han har dig som arbetskamrat!! 🙂 Jag har haft ett ovanligt lugnt arbetspass (skönt som omväxling i en annars effektivitets-trimmad arbetstillvaro!!) och passade på att samla krafter inför morgondagens operationer, knän om jag inte missminner mig. Sov gott ikväll!! 🙂

3. harry - 29 mars 2009

Jajemen!!
Helt kavlungt så när på en kort Gamma som ort.opsyrran fick ta hand om !
Jag kir.opssk & Usk ändrade tiden på klockorna !
& förberedde inför morgondagens op!
harry


Kommentera

