jump to navigation

Bilder från kongressen 18 april 2009

Posted by annak in dagbok, opsyrra.
trackback

014Här är vi tillsammans med vår Moderator Ahuva Friedman från Israel. Vi blev väl omhändertagna och hon tyckte att vi också gjorde ett strålande jobb. Det kändes så bra.

0212Titta här Anna D!! Självhållande engångs-hakar. Bra att ha när Sterilen är stängd. Vi tog hem några!

0231Maria äter glass med tre härliga op-syrror från Danmark, som gillade vår föreläsning … godt. 

// Hej så länge!!

Kommentarer»

1. anna - 20 april 2009

Det var kul att se plasthakarna det är en doktor i Jönköping som har varit med och utvecklat dem. De är bra till mycket. Jag vill också passa på att säga att vi i Jönköping anordnar SOF (svensk ortopedisk förening)´s årsmöte. Den är vecka 35 gå in på http://www.ortopediveckan.se och anmäl er. På tisdagen och onsdagen är det för operationssjuksköterskor och annan vårdpersonal. Vi hoppas att många får åka och vara med på detta evenemang på Elmia.
Tack för en mycket rolig blogg jag försöker gå in varje dag .

2. ingerla - 21 april 2009

Hej Anna!
Kul att du tycker om vår blogg, sprid den gärna vidare till dina kollegor! Vi kommer att skicka 1 operationssjuksköterska och 1 undersköterska till Jönköping, jag gjorde anmälan i förra veckan. Det var många som hade skrivit upp sig på intresselistan, så dom två som fick åka blev verkligen jätte-glada! Programmet verkade mycket bra och jag vet att Jönköping är långt framme när det gäller utveckling så jag hade gärna åkt själv. Men, eftersom jag fått åka till Köpenhamn så var det liksom inte min tur denna gång.
Ha det gott, mvh Inger


Kommentera

