jump to navigation

Feedback 11 maj 2009

Posted by guran69 in dagbok.
trackback

Häromdagen fick jag feedback på en tidigare operation.Det som var annorlunda var att det hände i affären under fredagseftermiddagens lågvattenmärke, storhandlingen….. Jag mötte en kvinna som verkade så bekant. Hon såg ut att må bra, men stödde sig lite på en krycka. Efter någon sekund gick det upp ett Liljeholmens… Det var ju en av mina tidigare patienter. Hon hade skadat sin patella(knäskål) så illa att det var ett riktigt svårt pussel att lägga bitarna till rätta. Vi fick fixera med osteosuturer, cerklage osv. Det var en riktigt utmaning  och det var härligt när bitarna ”föll” på plats. Efter operationen funderade jag lite på hur det skulle gå för henne sedan. Skulle det inte bli svårt att gå ordentligt? Vilken tur att jag åkte och handlade fast det kändes motigt, nu fick jag en del av svaret. Det verkade fungera riktigt bra för henne!

/Maria

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

