jump to navigation

Ofria luftvägar 02 juni 2009

Posted by annak in dagbok.
trackback

Jaha, så hände det till slut …. den ”sterila” operationssjuksköterskan slogs till marken av en helt vanlig bond-förkylning. Pinsamt. Att vara förkyld är verkligen inte min bästa gren, men nu ligger jag vackert här, röd om näsan och med ofria luftvägar. -Atttjjooo prosit!!!snuva

Vad göra? Mig veterligen kan man inte operera bort en förkylning … ännu. Kurerar mig därför med Alvedon, Ipren, Nezeril, snor-papper i långa rader, Oprah Winfrey, citron-té och hopp om en bättre morgondag.  //  Bye bye Adda 😉

Kommentarer»

1. Pia Eklund - 02 juni 2009

Stackars dig, hoppas att du kryar på dig snabbt. Grattis till det tjusiga omslaget på Uppdukat, jag har precis läst tidningen som kom idag. Hälsningar Pia

2. annak - 02 juni 2009

Åh tack Pia! Kan meddela att det finns hopp om livet. Ja, Uppdukat ja. Hämtade in posten igår och tänkte att Åh så trevligt med Uppdukat … se’n vände jag på tidningen och såg omslaget. -Aaaaaahhhh… skrek jag högt. Fick en chock. Det var helt oväntat … Tog en stund innan jag hämtade mig och tyckte det var OK. Nu ska jag nog rama in den och spara till barn-barnen. 😉 /Anna


Kommentera

