jump to navigation

Slut på veckan! 07 augusti 2009

Posted by guran69 in dagbok.
trackback

Nu är det natt mot fredag och jag sitter och väntar på att plocka ut instrument ur diskmaskin och autoklav. När jag vaknar i morgon någon gång fram på dagen är jag ledig hela helgen , sköönt! På måndag dyker många arbetskamrater upp igen som har haft den sena semesterperioden. Då kommer mina kära bloggarkompisar tillbaka!Synd att ni inte fick det bästa vädret under er ledighet, men ni fick i alla fall haft en skön avslutning med härligt väder. Varmt välkomna jag har saknat er!!

/Maria

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

