jump to navigation

Bra flyt, men sen…. 27 augusti 2009

Posted by guran69 in dagbok.
trackback

Igår hade jag salen för ortopedisk dagkirurgi. Vi hade fyra patienter och allt gick som ett välsmort maskineri. Vi hann ta lunch utan att behöva avlösning och var färdiga i god tid innan vi skulle gå hem. Just när jag kände mig såå nöjd och började fundera över att gå hem så känner jag,  AjAj, jätteont i halsen 😦  Ja, efter en kvälls soffläge stod det klart att det skulle bli sängläge idag, torsdag. En opsyrra med ont i halsen är inte så användbar. Usch vad tråkigt! Jag får väl pigga upp mig genom att skriva blogginlägg och surfa runt med datorn. Det som är ännu tråkigare är att jag missar vår höst-Kick-off i morgon. Då ska vi ska vara vid Falu Gruva och ha en temadag. Det är synd att missa en dag när man har chansen att träffa alla i privata kläder och utan matlåda. Ja, jag får väl ta det lungt och återkomma nästa vecka!

/Maria

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

