jump to navigation

Vita engångsfiltar 15 oktober 2009

Posted by ingerla in dagbok.
trackback

Vita engångsfiltar av papper, NEEJ eller ja varför inte, kanske?

När vi ändå är i farten och provar och inför så många andra saker samtidigt på C-op, så upptäcker jag att jag egentligen inte blir så förvånad som jag vanligtvis skulle ha blivit, när jag en morron kommer ner på operationsavdelningen och till min fasa ser att alla patienter har vita engångsfiltar i papper på sig!

Jag visste om att vi skulle prova filtar av papper, men att dom var vita det visste jag inte. Man är ju van att allt på operation går i grönt eller blått. Så, som ni förstår är Vitt otroligt utmanande speciellt för oss ”gamlingar” som levt i vår grön/blåa lilla värld i 20 -30 år.

Huvudsaken är iallafall att filtarna är varma och bekväma för patienterna och det är ju det som återstår att se/höra.

Väntar med spänning på kommentarer// Inger 🙂

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

