jump to navigation

30 år på C-op, helt otroligt! 11 januari 2010

Posted by ingerla in dagbok.
trackback

Kan ni tänka er, i 30 år har jag jobbat på C-op!

 Januari 1980 gjorde jag och 3 nyfärdiga kollegor (kursare till mig) entré på Centraloperation i Falun och där blev jag fast, där är jag än ( 1 av dom 3 kursarna är också kvar) !!!  30 år har gått, förstår ni så lång tid! Vart tog dom åren vägen?

En sak bevisar väl ändå dessa 30 år och det är att, -operationssjuksköterska är ett fantastiskt yrke! Centraloperation i Falun är en bra arbetsplats, Falun är en fin stad att bo och Dalarna ett härligt landskap all leva i, kolla vår film!

Kan bara rekommendera er operationssjuksköterskor runt om i vårt land att hålla ögonen öppna, rätt vad är kan vi behöva anställa fler operationssjuksköterskor! Då gäller det att passa på…….// 🙂 Inger

Kommentarer»

1. Inger - 15 januari 2010

STORT GRATTIS till Dina 30 år i branschen! Sannerligen ett fint betyg för OPERATIONSSJUKSKÖTERSKANS yrke! Jag vill också passa på att tacka ER ALLA: -TUSEN TACK för Er fina och trevliga marknadsföring av vår verksamhet! Helt fantastiskt att vi kunde vända den dystra bristsituationen för några år sedan till att idag vara välbemannade inom alla kategorier. BRA JOBBAT! TACK!
”vänligt som vanligt”
Inger, som för 30 år sedan den 14 jan, födde en rar liten tös, på en avd, inte långt från C-OP.


Kommentera

